Naše služby

Komplexní sportovní analýza
Praha 5

S použitím moderního vybavení provádíme detailní analýzu vašeho pohybu, abychom identifikovali nejen problémy, ale také našli možnosti zlepšení.

​​Analýza běhu RunTime

Tato jedinečná technologie umožňuje precizní posturální analýzu ( držení těla) založenou na výpočtu plantárních tlaků (došlapu chodidla) při chůzi a běhu.

Analýza držení těla Spine 3D

Moderní diagnostický nástroj, který se využívá k posouzení postavení a pohybu páteře a celkového držení těla.

Baropodometrie

Tato diagnostická metoda se používá k analýze distribuce tlaku na chodidlech při stání a chůzi.

Ortopedie
Praha 5

Diagnostika, prevence a léčba onemocnění a úrazů pohybového aparátu.

Pomůžeme vám od bolesti a k návratu do kvalitního života bez omezení. Objednejte se na vyšetření ortopedem ještě dnes.

Kloubní výživa

Zkonzultujeme s vámi stav vašich kloubů a doporučíme vhodné potraviny, doplňky stravy a speciální výživové plány.

Vyšetření ortopedem

Zjistíme přesnou diagnózu a společně navrhneme vhodnou léčbu a následnou rehabilitaci.

Léčba krevní plazmou

Inovativní metoda, jak se zbavit infekce po chirurgickém zákroku, zánětu při autoimunitních onemocnění. Napomáhá hojení a obnově tkání, a dokonce dokáže podpořit vaše tělo při přijímání implantátů

Fyzioterapie
praha 5

Fyzioterapie je důležitou součástí rehabilitace, která se zaměřuje na prevenci a léčbu poruch pohybového systému. Naši fyzioterapeuti vám poskytnou individuální plán léčby a péči dle vašich potřeb a cílů. Aby vám pomohli zlepšit sportovní výsledky, snížit bolest a zlepšit kvalitu života, používají různé manuální techniky, cvičení a nejmodernější fyzioterapeutické přístroje, jako jsou fokusovaná rázová vlna, laserová terapie a radiofrekvenční TR terapie.

Individuální fyzioterapie

Naši zkušení fyzioterapeuti vám navrhnou efektivní, individuální terapeutický plán, který bude odpovídat přesně vašim potřebám.

Fokusovaná rázová vlna

Fokusovaná rázová vlna koncentruje silné energetické impulsy přímo do hluboko uložených poškozených tkání v hloubce 6 - 12 cm, kde Radiální rázová vlna nemá dostatečný dosah. Díky distančním koncovkám je možné směřovat impulsy i na tkáně blíže k povrchu.

TR Therapy

Targeted Radiofrequency Therapy - Selektivní radiofrekvenční terapie je neinvazivní, terapeutická metoda, která kombinuje trakci a relaxaci s cílem uvolnit svaly, zlepšit pohyblivost kloubů a snížit bolest.

Vysokovýkonný laser

Tato metoda využívá laserového záření k léčbě pohybových obtíží. Tento neinvazivní a bezbolestný způsob terapie redukuje bolest, zlepšuje prokrvení a urychluje hojení tkání.

Ostatní

Infuzní terapie

Rychlá cesta ke zdraví a vitalitě a úleva od bolesti.

Lymfodrenáž

Zbavte se otoků, odvodněte své tělo a podpořte fungování vašeho lymfatického systému.