Lymfodrenáž

Plus

Zbavte se otoků, odvodněte své tělo a podpořte fungování vašeho lymfatického systému.

Pokud lymfatický systém nefunguje správně, dochází v určitých oblastech ke hromadění lymfy, což může vést o otokům a bolestem. Tato metoda zahrnuje různé techniky, které stimulují lymfatické uzliny a cévy, nejčastěji jemné masáže a stahování tkání, které napomáhají k plynulému toku lymfy. Je vhodná pro klienty, kteří hledají způsob, jak podpořit své zdraví a uvolnit napětí.

Jak to funguje?

Naši kvalifikovaní odborníci nejdříve provedou celkové zhodnocení a na jeho základě navrhnou individuální plán, zaměřený na konkrétní problematické oblasti. Následně naplánují průběh terapie pro dosažení maximální úlevy a spokojenosti našich klientů.

Jaké jsou přínosy lymfodrenáže?

• Pomáhá šetrně redukovat otoky.
  • Podporuje detoxikaci těla a zlepšuje krevní oběh.
  • Zmírňuje nepříjemné příznaky spojené s křečovými žilami.
  • Pomáhá udržovat krevní tok a snižuje riziko tvorby krevních sraženin.
  • Napomáhá při léčbě kožních onemocnění, jako jsou akné a ekzémy.
  • Urychluje proces hojení, může zlepšit vzhled jizev po chirurgických zákrocích.

Cena

Přístrojová lymfodrenáž 60 min700 Kč

Objednejte se u nás na konzultaci

Vyplňte formulář a vykročte vstříc vašemu zdraví a lepším výkonům. Máte nějaký speciální dotaz nebo požadavek? Napište ho do poznámky nebo si přečtěte nejčastěji pokládané dotazy.

Děkujeme Vám za odeslání formuláře.
V nejkratší možné době Vás budeme kontaktovat.
Tým K+Clinic