Léčba krevní plazmou

Plus

Inovativní metoda, jak se zbavit infekce po chirurgickém zákroku, zánětu při autoimunitních onemocnění. Napomáhá hojení a obnově tkání, a dokonce dokáže podpořit vaše tělo při přijímání implantátů.

Léčba krevní plazmou, známá také jako plazmaferéza, je lékařský postup, při kterém se z krve pacienta odděluje a zpracovává plazma, což je tekutá složka krve obsahující bílkoviny, enzymy, hormony a další látky. Plazma se poté buď čistí a vrátí zpět do vašeho těla, nebo se nahrazuje dárcovským plazmatem.

Kdy se v ortopedii léčba krevní plazmou využívá?

• Pokud po chirurgickém zákroku na kloubu nebo kostech došlo k infekci plazmaferéza může být využita k odstranění infekčních činitelů nebo toxinů z krevního oběhu pacienta.
  • U některých autoimunitních onemocnění, která mohou ovlivnit klouby (např. revmatoidní artritida), se plazmaferéza může použít ke snížení zánětu a symptomatického léčení.
  • V některých případech může být plazmaferéza použita k podpoře hojení a obnovy tkání po zlomeninách nebo chirurgických zákrocích v oblasti kloubů nebo kostí.
  • Při závažných alergických reakcích na implantáty nebo léky používané v ortopedii může být plazmaferéza použita k odstranění alergenů z krevního oběhu.

Cena

Objednejte se u nás na konzultaci

Vyplňte formulář a vykročte vstříc vašemu zdraví a lepším výkonům. Máte nějaký speciální dotaz nebo požadavek? Napište ho do poznámky nebo si přečtěte nejčastěji pokládané dotazy.

Děkujeme Vám za odeslání formuláře.
V nejkratší možné době Vás budeme kontaktovat.
Tým K+Clinic